Padły orginalne światła do jazdy dziennej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • canecorso
    • 2024

    Padły orginalne światła do jazdy dziennej

    crom.de, to ostatnie też na chwilę obecną wiocha, bo wg testujących, można podłączyć tylko kilka wybranych modeli szajsfonów i tylko w ten sposób można mieć nawigację. Być może jakaś aktualizacja softu poprawi tą sytuację... Być może...

    [ Dodano: Pią 30 Sty, 15 22:05 ]
    mmor, zdziwiłbym się gdyby Niemieszki zachwalali konkurencję dla Polo :wink:
  • canecorso
    Ambiente
    • 2014
    • 146

    #2
    Padły orginalne światła do jazdy dziennej

    Narobiłem troche bałaganu, w trakcie monatażu manetki tempomatu, w czasie składania sterownika kierownicy(musiałem go rozebrać żeby odpiąć cała puszke sterownika) ułamałem jeden pin od masy(wyszło po złożeniu wszystkiego do kupy), po wpięciu sterownika kierownicy we wszystkie gniazda jakie są tzn manetek, kierownicy, zapaliły się długie swiatła i lewy kierunek, po rozebraniu wyszło właśnie że uwałiłem pin od masy, okazało sie tez że po drodze padły jakies dwa rezystorki, niemniej jednak pin wlutowaliśmy nowy, rezystorki podmieniliśmy na identyczne i wszystko gra i buczy, tempomat śmiga, komputer błędów nie pokazuje itd.
    Ale problem jednak jest bo nie ma orginalnych świateł do jazdy dziennej, wcześniej były po samym przekręceniu kluczyka a teraz nie ma. Nie mamy z kolegą pojęcia co jest nie tak, może ktoś z was ma jakis pomysł co przy okazji mogło paść, jakis kolejny sterownik. Koledzy może ma ktoś schemat elektryki do 02 po FL z orginalnymi dziennymi.
    Bezpieczniki w kabinie całe, w inne nie zaglądaliśmy bo chyba jak by poszło na bezpiecznik to te w kabinie pierwsze by padły.
    Proszę o jakięs konkretne rady/pomysły bez pastwienia sie nade mną.
    Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      canecorso, dłubaliście w kodowaniu?
      może zobacz czy są jakies błędy
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • canecorso
        Ambiente
        • 2014
        • 146

        #4
        Zamieszczone przez piotrek_gdy
        canecorso, dłubaliście w kodowaniu?
        może zobacz czy są jakies błędy
        Zakodowaliśmy tylko manetke i sterownik silnika pod tempomat, a błędów żadnych nie ma, po mojemu to coś wywaliło jeszcze jak ten sterownik bez masy wpiąłem, tylko co??? Co dzienne maja wspólnego ze strownikiem kierownicy?
        Jak wpiełem sterownik kiery w gniazdo to zapaliły się długie światła i lewy kierunek -- teraz wiem że przez to że uwałiłem pin masowy, jak poskładałem wszystko do kupy i odpaliłem auto z uszkodzonym jeszcze sterownikiem to juz dziennych nie było, długie zgasły po około 3 min same i tak na lewym kierunku dojechałem do kolegi który naprawił sterownik, tylko co z dziennymi???
        Musiało cos jeszcze chyba po drodze wywalić tylko co? Nam nic do głowy nie przychodzi.
        Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          Zamieszczone przez canecorso
          Co dzienne maja wspólnego ze strownikiem kierownicy
          porównaj kodowania sprzed podłaczenia tempomatu i po
          zobacz w blokach pomiarowych czy manetka działa
          wklej autoskan to będzie prościej
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • canecorso
            Ambiente
            • 2014
            • 146

            #6
            Tylko ze zmiany w kodowaniu robilem na drugi dzien, najpierw uwaliłem pin w sterowniku, potem go złożyłem, potem na zwarciu elekt. światła długie, lewy kierunek pojechałem 15 km do kolegi który na drugi dzień dopiero naprawił sterownik i zakodował manetkę, i wdedy wyszło dopiero że dzienne poszły sobie gdzieś. Powtarzam, tempomat działa. Błędów nie ma. Może posiada ktos schemat elektryki do 02FL, trza czegoś szukać

            Pomijając już fakt że zrobiłem spiecie, ktos wie wogóle jaka jest zasada działania orginalnych dziennych w szkodniku, bo nie mamy pojęcia co mogło się uwalić że nie działają.
            Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...

            Komentarz

            • kecaj
              RS
              • 2009
              • 1511
              • Superb II (3T4)

              #7
              canecorso, dzienne wyłącza się za pomocą manetki od kierunkowskazów.

              Wyłączenie funkcji świateł do jazdy dziennej
              – W ciągu maksymalnie 3 sekund po włączeniu zapłonu dostawić włącznik kierunkowskazów
              do kierownicy i jednocześnie opuścić go i przytrzymać w dolnym
              położeniu przez co najmniej 3 sekundy.
              Włączenie funkcji świateł do jazdy dziennej
              – W ciągu maksymalnie 3 sekund po włączeniu zapłonu dostawić włącznik kierunkowskazów
              do kierownicy i jednocześnie podnieść go i przytrzymać w górnym
              położeniu przez co najmniej 3 sekundy.

              Instrukcje czytamy nie przeglądamy :szeroki_usmiech
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz

              • canecorso
                Ambiente
                • 2014
                • 146

                #8
                Zamieszczone przez kecaj
                canecorso, dzienne wyłącza się za pomocą manetki od kierunkowskazów.

                Wyłączenie funkcji świateł do jazdy dziennej
                – W ciągu maksymalnie 3 sekund po włączeniu zapłonu dostawić włącznik kierunkowskazów
                do kierownicy i jednocześnie opuścić go i przytrzymać w dolnym
                położeniu przez co najmniej 3 sekundy.
                Włączenie funkcji świateł do jazdy dziennej
                – W ciągu maksymalnie 3 sekund po włączeniu zapłonu dostawić włącznik kierunkowskazów
                do kierownicy i jednocześnie podnieść go i przytrzymać w górnym
                położeniu przez co najmniej 3 sekundy.

                Instrukcje czytamy nie przeglądamy :szeroki_usmiech
                O kur... jak mi głupio, właśnie zajrzałem do instrukcji, byłem w aucie i włączyłem światła :szeroki_usmiech.
                kacaj masz u mnie ogromnego browara, dzięki.
                Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...

                Komentarz

                Pracuję...